Toimitusketjukoordinaattori / Projektiassistentti
Haemme Lauritzonille tehokasta ja osaavaa Toimitusketjukoordinaattoria / Projektiassistenttia liittymään osaksi tiimiämme! Lauritzon on johtava tekstiilialan yritys Pohjoismaissa ja toimitilamme sijaitsevat Helsingissä.
Lisää Lauritzonista / Keitä olemme
Lauritzon on tunnettu pohjoismaiden markkinoilla laadukkaista tekstiilikokoelmistaan ja suunnittelustaan. Olemme ylpeitä monipuolisesta asiakaskunnastamme: palvelemme niin verhoilijoita, huonekaluteollisuuden asiakkaita, arkkitehtejä kuin laatua arvostavia kuluttajiakin.
Tehtävänkuvaus
Etsimme joukkoomme henkilöä, joka jakaa Lauritzonin arvomaailman, ja jolla on kykyä ja taitoja toimia tehokkaana toimitusketjukoordinaattorina ja projektiassistenttina. Tehtävässä menestyäkseen työnhakija kykenee ylläpitää tehokasta tilaus- toimitusketjun hallintaa asiakkaiden tarpeiden täyttämiseksi sekä korkean palvelutason ylläpitämiseksi.
Tärkeimmät työtehtävät
Toimitusketjukoordinaattorina ja projektiassistenttina vastaat monipuolisista tehtävistä, joita ovat mm.
- Projektien logistiikan toteuttaminen ja koordinointi logistiikkayritysten, tehtaiden, tiimin ja asiakkaiden kanssa
- Asiakkaiden tilausten vastaanottaminen ja vahvistaminen nopeasti ja tarkasti
- Ostotilauksien tekeminen ja yhteydenpito laajaan tehdasverkostoon
- Myyntitiimin avustaminen
- Sähköposti- ja puhelinkeskustelujen hoitaminen asiakkaiden kanssa, vastaten ajankohtaisesti ja avuliaasti heidän kysymyksiinsä
- Asiakkaiden neuvominen ja avustaminen tuotteidemme ja palveluidemme käytössä, varmistaen, että heidän tarpeensa tulevat huomioiduiksi
- Yhteistyö tiimin jäsenten kanssa, ja osallistuminen organisaation yleisen tehokkuuden ylläpitämiseen
- Organisaation erilaisten tehtävien hoitaminen tarpeen mukaan tukeakseen asiakaspalvelun sujuvaa toimintaa
Mitä odotamme sinulta
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, jotta varmistamme saumattoman viestinnän monipuolisen asiakaskuntamme kanssa. Lisäksi katsomme eduksi hyvän ruotsin kielen taidon.
- Erittäin hyvää Microsoft 365 -ohjelmien hallintaa, erityisesti Excel, Word, jotka ovat tarpeellisia työkaluja tehokkaaseen asiakaspalveluun. Microsoft Dynamicsin hallinnan katsomme eduksi.
- Kykyä hallita ja pitää monta rautaa tulessa.
- Vahvoja vuorovaikutus- ja viestintätaitoja, kärsivällistä ja empaattista otetta työhön sekä ongelmanratkaisukykyä.
- Positiivista asennetta, halua oppia uutta, sopeutumiskykyä ja sinnikkyyttä erilaisten asiakaskyselyiden ja tilanteiden käsittelyssä.
Miksi tulla Lauritzonille
Lauritzonilla uskomme yhteistyöhön ja innovatiivisuuteen perustuvaan työympäristöön. Kun liityt tiimiimme, tulet osaksi perheyritystä, joka arvostaa luovuutta, laatua ja asiakastyytyväisyyttä. Projektiassistenttina / Supply chain coordinator:ina sinulla on mahdollisuus edistää Lauritzonin brändin menestystä ja kasvua työskennellessäsi monipuolisen asiakaskuntamme kanssa.
Miten hakea tehtävään
Jos uskot, että sinulla on tarvittavat taidot ja ominaisuudet, sekä ennen kaikkea asennetta ja intoa liittyä osaksi Lauritzonin tiimiä, lähetä hakemuksesi, sisältäen ansioluettelon ja motivaatiokirjeen, osoitteeseen hallinto@lauritzon.fi viimeistään 21.3.2025.
Odotamme innoissamme, että saamme toivottaa uuden jäsenen tervetulleeksi Lauritzon-perheeseen ja jatkamaan yhdessä työskentelyä varmistaaksemme arvostetuille asiakkaillemme jatkossakin erinomaisen palvelun.