Asiakaspalvelija/projektiassistentti

Kiinnostava mahdollisuus!

Haemme Lauritzonilla (Oy S.W. Lauritzon & Co Ab) intohimoista ja taidokasta asiakaspalvelijaa/projektiassistenttia liittymään osaksi tiimiämme! Oy S.W. Lauritzon & Co Ab on johtava tekstiilialan yritys Suomessa ja toimitilamme sijaitsevat Helsingissä.

Lisää Lauritzonista / Keitä olemme

Lauritzon on tunnettu pohjoismaiden markkinoilla laadukkaista tekstiilikokoelmistaan ja suunnittelustaan. Olemme ylpeitä monipuolisesta asiakaskunnastamme: palvelemme niin verhoilijoita, huonekaluteollisuuden asiakkaita, arkkitehtejä kuin laatua arvostavia kuluttajiakin.

Tehtävänkuvaus

Etsimme joukkoomme henkilöä, joka jakaa Lauritzonin arvomaailman, ja jolla on kykyä ja taitoja toimia tehokkaana asiakaspalvelijana ja projektiassistenttina. Tehtävässä menestyäkseen työntekijä kykenee ylläpitämään mainettamme poikkeuksellisen hyvänä asiakaspalvelijana ja edistämään asiakaskuntamme kasvua.

Tärkeimmät työtehtävät

Asiakaspalvelijana ja assistenttina vastaat monipuolisista tehtävistä, joita ovat mm.

– Asiakkaiden tilausten vastaanottaminen ja vahvistaminen nopeasti ja tarkasti
– Sähköposti- ja puhelinkeskustelujen hoitaminen asiakkaiden kanssa, vastaten ajankohtaisesti ja avuliaasti heidän kysymyksiinsä
– Asiakkaiden neuvominen ja avustaminen tuotteidemme ja palveluidemme käytössä, varmistaen, että heidän tarpeensa tulevat huomioiduiksi
– Myynti- ja projektitiimin avustaminen
– Projektien logistiikan koordinointi tehtaiden, tiimin ja asiakkaiden kanssa
– Yhteistyö tiimin jäsenten kanssa, ja osallistuminen organisaation yleisen tehokkuuden ylläpitämiseen
– Organisaation erilaisten tehtävien hoitaminen tarpeen mukaan tukeakseen asiakaspalvelun sujuvaa toimintaa

Mitä odotamme sinulta

– Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, jotta varmistamme saumattoman viestinnän monipuolisen asiakaskuntamme kanssa. Lisäksi katsomme eduksi hyvän ruotsinkielen taidon.
– Hyvää Microsoft 365 -ohjelmien hallintaa, erityisesti Excel, Word, jotka ovat tarpeellisia työkaluja tehokkaaseen asiakaspalveluun. Microsoft Dynamicsin hallinnan katsomme eduksi.
– Vahvoja vuorovaikutus- ja viestintätaitoja, kärsivällistä ja empaattista otetta työhön sekä ongelmanratkaisukykyä. Kiinnostusta myös sosiaalisen median viestintää kohtaan.
– Positiivista asennetta, halua oppia uutta, sopeutumiskykyä ja sinnikkyyttä erilaisten asiakaskyselyiden ja tilanteiden käsittelyssä.
– Aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta ja ymmärrystä Lauritzonin tuotteista ja arvoista. Aikaisempi kokemus kangas- ja sisustusalalta, tai kiinnostus näitä kohtaan, katsotaan eduksi.

Miksi tulla Lauritzonille

Lauritzonilla uskomme yhteistyöhön ja innovatiivisuuteen perustuvaan työympäristöön. Kun liityt tiimiimme, tulet osaksi perheyritystä, joka arvostaa luovuutta, laatua ja asiakastyytyväisyyttä. Asikaspalvelijana ja myyntiassistenttina sinulla on mahdollisuus edistää Lauritzonin brändin menestystä ja kasvua työskennellessäsi monipuolisen asiakaskuntamme kanssa. Sinulla on myös mahdollisuus edetä yrityksen sisällä eri tehtäviin.

Miten hakea tehtävään

Jos uskot, että sinulla on tarvittavat taidot ja ominaisuudet, sekä ennen kaikkea asennetta ja intoa liittyä osaksi Lauritzonin tiimiä, lähetä hakemuksesi, sisältäen ansioluettelon ja motivaatiokirjeen, osoitteeseen [email protected] viimeistään 18.9.2024. Haastattelut pidetään viikolla 39.
Odotamme innoissamme, että saamme toivottaa uuden jäsenen tervetulleeksi Lauritzon-perheeseen ja jatkamaan yhdessä työskentelyä varmistaaksemme arvostetuille asiakkaillemme jatkossakin erinomaisen palvelun.


Työsuhde: Työsuhde

Työ alkaa: Sopimuksen mukaan

Palkka: Muu sopimuksen mukaan

Paikkoja: 1

Hakuohjeet: Jos uskot, että sinulla on tarvittavat taidot ja ominaisuudet, sekä ennen kaikkea asennetta ja intoa liittyä osaksi Lauritzonin tiimiä, lähetä hakemuksesi, sisältäen ansioluettelon ja motivaatiokirjeen, osoitteeseen [email protected] viimeistään 18.9.2024.