Lauritzonin perinteinen kevätbrunssi kokosi jälleen sisustusalan ammattilaiset yhteen showroomillemme – tunnelma oli lämmin, inspiroiva ja täynnä tulevan kesän odotusta. Oli ilo nähdä niin monia tuttuja kuin uusiakin vieraita. Päivän kruunasi yhteinen hetki herkullisen luomubrunssin äärellä, jonka tarjosi Lettuce Date – tällä kertaa sää oli hieman koleampi ja nautimme tarjoilut sisätiloissa, mutta tunnelma oli silti yhtä keväinen ja valoisa.

Uutuuksia ja elämyksiä showroomilla

Vieraat pääsivät sukeltamaan syksyllä lanseerattavan kokoelmamme maailmaan, jossa luonnolliset materiaalit, kauniit sävyt ja vahvat struktuurit olivat pääroolissa. Pellavaiset verhokankaat Nova, Orion ja Vesper hurmasivat rouhealla tekstuurillaan ja maanläheisillä sävyillään. Upea satiiniverho Swan toi tilaan hillittyä kiiltoa ja eleganssia.

Samettimaisten pintojen ystäville oli tarjolla mm. Catz, Confetti ja graafinen Zoom. Bukleeta ja struktuuria edustivat mm. superpehmeä lammasmainen Loft, upea villainen ruutukangas Haven ja kierrätetystä materiaalista valmistettu Zenza. Lisäksi ihastusta herättivät mm. Art Deco -henkinen Band, luonnon hiekkadyyneistä inspiroitunut Dunes ja upean pehmeä mokkamainen kangas, Peach.

Luonnolliset materiaalit, kauniit sävyt ja vahvat struktuurit olivat pääroolissa.

Esillä oli myös uusi tuotemerkkimme: Aquacare. Aquacare -malliston kankaat ovat kankaita joista lika irtoaa pelkällä vedellä – elegantti yhdistelmä kauneutta ja käytännöllisyyttä. Aquacare -mallisto lanseerataan tulevana syksynä, joten pysykää kuulolla!

Uutuusmallisto sai inspiraationsa luonnosta, syvistä sävyistä ja materiaalien pehmeistä tunnuista. Showroom tuntui kuin kodikkaalta kangas­gallerialta, joka oli täynnä puheensorinaa, innostusta ja yhdessä jaettua ihastusta kauniisiin materiaaleihin.

Kohtaamisia ja kansainvälistä tunnelmaa

Tapahtumassa vieraili myös edustamiemme brändien asiantuntijoita: mukana olivat muun muassa Élitis, Casamance, Sanderson ja De Ploeg. Vieraat pääsivät keskustelemaan suoraan kansainvälisten huippubrändien edustajien kanssa ja saivat syvällistä tietoa kokoelmista.

Samalla esittelimme showroomin verhokokonaisuudet, jotka olivat Lauritzonin oman ompelupalvelun toteuttamia – palvelu lanseerataan virallisesti syksyllä. Huonekalut oli toteutettu yhteistyössä Adean kanssa ja verhoiltu Lauritzonin uutuuksilla – jokainen yksityiskohta huokui laatua ja viimeisteltyä muotoilua.

Yhteinen rakkaus kankaisiin

Brunssin aikana esiteltiin myös asiakasportaali Oma Lauritzon, joka tuo tilaukset, hinnastot ja mallit entistä lähemmäksi käyttäjiään. Se on suunniteltu tekemään ammattilaisen arjesta sujuvampaa ja nopeampaa.

Päivän aikana showroomissa vaihdettiin ajatuksia, inspiroiduttiin ja naurettiin yhdessä. Lauritzonin brunssi oli jälleen kerran kaikkea sitä, mitä toivomme – rentoa tunnelmaa ja yhteistä innostusta kauniiden asioiden äärellä.

Lämmin kiitos teille kaikille – tästä on hyvä aloittaa kesä.