Tiedote asiakkaillemme Covid-19 liittyen – Päivitetytty!

Arvoisat asiakkaat ja yhteistyökumppanit,

 Koko maailman taistellessa Covid-19 pandemiaa vastaan, haluamme ilmoittaa kaikille asiakkaillemme, agenteillemme ja yhteistyökumppaneillemme, että Lauritzon’s®in toiminta jatkuu toistaiseksi, taatakseen mahdollisimman hyvän palvelutason näinä poikkeuksellisina aikoina.

Luonnollisesti suurin huolenaiheemme on kuitenkin turvata henkilökuntamme ja heidän perheenjäseniensä terveys. Tästä syystä olemme rajoittaneet henkilökuntamme määrää ja palvelujamme välttämättömään minimiin. Teemme kuitenkin kaikkemme voidaksemme minimoida mahdolliset toimitushäiriöt ja taataksemme hyvän asiakaspalvelun.

 

Toimimme toistaiseksi toimipisteissä seuraavasti:

 

Asiakaspalvelu(tilausten vastaanotto ja kyselyt)

Tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 8-16

Tilauksia voi myös lähettää sähköpostitse:

asiakaspalvelu@lauritzon.fi

Puh. +358 9 777 1800

 

Varasto(tavaran luovutus ja lähettäminen)

Torstaisin ja perjantaisin klo 8-16

Puh. +358 9 7771 8036

 

Lauritzon’s Shop (Kapteeninkatu 20-22)

Torstaisin klo 14-18

Perjantaisin klo 13-17

shop@lauritzon.fi

Puh. +358 9 2727 0321

 

Showroom (ammattilaiset ja projektimyynti, Tehtaankatu 24)

Maanantaisin ja tiistaisin klo 9-17

tiina.ventela@lauritzon.fi

Puh. +358 50 516 6562

 

Positiivinen asia on, että Lauritzonin varasto on hyvin varusteltu, ja tärkeimmät tavarantoimittajamme toimivat toistaiseksi hyvin. Pyydämme kuitenkin ymmärrystä ja kärsivällisyyttä mahdollisiin viivästymisiin ja pahoittelemme tilanteesta koituvia haittoja. Seuraamme tilannetta ja päivitämme tietoja tilanteen muuttuessa.

Kiitos jo etukäteen tuestasi. Tsemppiä ja voikaa hyvin!

 

Terveisin,

Rolle Lauritzon

Toimitusjohtaja

Oy S.W. Lauritzon & Co Ab

+358 50 2864